Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
38817
View
313
Reply

raja afiq kapten mukhriz -akak2 xsuke ke..

[Copy link]

Author: missyL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-7-2016 08:21 PM | Show all posts |Read mode
http://www.bharian.com.my/node/166192


Pelakon baharu Raja Afiq mengakui dia kini sedang menjalinkan hubungan cinta dengan aktres Anis Al-Idrus, 28, sejak sebulan lalu.

Memetik laporan mStar online, Afiq atau nama sebenarnya Raja Muhammad Afiq Raja Razali, 22, berkata, perkenalan mereka bermula ketika menjayakan beberapa majlis anjuran stesen televisyen TV3 pada Ramadan lalu.
"Alhamdulillah, saya dan Anis dalam peringkat untuk kenal hati budi masing-masing dan bolehlah dikatakan kami sedang bercinta.
"Kami berkenalan ketika saya menjadi duta Syukur Selalu pada Ramadan lalu dan dia (Anis) juga rajin menghadiri majlis-majlis anjuran TV3," katanya.
Dalam pada itu, pelakon drama Sayangku Kapten Mukhriz ini menyifatkan wanita itu sebagai seorang memahami dan menyenangkan.
Mengakui memang suka kepada wanita yang lebih matang, Afiq juga berkata dia sobolehnya tidak mahu melalui fasa hubungan percintaan terlalu lama.
Justeru dia sedang merancang untuk memperkenalkan Anis kepada keluarganya dalam masa terdekat.
"Saya seorang yang tidak suka hubungan yang lama dan jika masing-masing bersedia dan keluarga juga mengizinkan apa salahnya teruskan sahaja.
"Lagi pula saya tidak kisah tentang jarak umur kerana saya memang suka wanita lebih tua dan matang berbanding wanita muda. Insya-Allah, selepas dia balik bercuti saya akan bawa dia bertemu keluarga saya terlebih dahulu," ujarnya.
Anis Al-Idrus kini sedang bercuti di Pulau Boracay, FilipinaKUALA LUMPUR: Puas menjadi mangsa ejekan sejak kecil akibat berbadan gempal, bakat baharu, Raja Afiq nekad menurunkan berat sebanyak 54 kilogram (kg).Sebelum ini, pelakon yang dicungkil bakatnya menerusi pertandingan Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) 2014 itu mempunyai berat 130kg.Menerusi amalan gaya hidup sihat, diet dan kegigihan ke gimnasium, pemilik nama sebenar Raja Muhammad Afiq Raja Razali berbangga dengan berat badan ideal 74kg sekarang.Katanya, selain enggan lagi menjadi bahan ejekan, keinginan untuk menyertai dunia seni turut mendorongnya berusaha keras menurunkan berat badan, apatah lagi dirinya percaya pakej menarik antara tiket utama untuk berada dalam bidang berkenaan."Saya mengambil masa dua tahun untuk menguruskan badan. Sejak itu juga saya tidak menyentuh nasi dan ia berterusan hingga sekarang. Malah, saya sampai jadi fobia untuk menyentuhnya. Selain itu, saya turut mengamalkan diet berasaskan protein."Memang saya sudah puas diejek. Lucunya, ada di antara mereka yang pernah mengejek fizikal saya sebelum ini pun sudah bertukar menjadi gempal," katanya yang turut dilantik sebagai duta Syukur Selalu di samping Fasha Sandha, Amar Asyraf, Fattah Amin, Hafidz Roshdi, Janna Nick dan Uqasha Senrose.Raja Afiq memberitahu, beliau mula menyertai dunia lakonan pada 2014, namun hanya semakin serius sejak beberapa bulan lalu.Demi meneruskan kerjaya sebagai anak seni, dia turut nekad meninggalkan profesion sebagai jurulatih kecergasan di sebuah gimnasium di Sungai Besi."Saya anggap platform menyertai DFKL inisiatif TV3 dan TV9 sebagai ruang terbaik untuk mengembangkan bakat seni. Bagaimanapun, masih terlalu awal untuk melihat hasil perjalanan seni saya. Apa yang pasti, saya melakukannya dengan sepenuh hati. Pada masa sama, walau sebanyak mana dugaan yang perlu ditempuh, semangat saya takkan sesekali luntur," katanya.Afiq berkata, dia bermula dengan menjayakan beberapa telefilem dan drama, memainkan watak sampingan."Alhamdulillah, kini saya sedang melunaskan penggambaran drama Sayangku Kapten Mukhriz dan ia buat julung kali menyaksikan saya menjadi teraju utama di samping Niena Baharun," katanya.Mengenai pelantikannya sebagai duta Syukur Selalu, Raja Afiq melihat mandat itu sebagai ruang untuk terus memperkenalkan namanya di arena seni.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/166192
KUALA LUMPUR: Puas menjadi mangsa ejekan sejak kecil akibat berbadan gempal, bakat baharu, Raja Afiq nekad menurunkan berat sebanyak 54 kilogram (kg).Sebelum ini, pelakon yang dicungkil bakatnya menerusi pertandingan Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) 2014 itu mempunyai berat 130kg.Menerusi amalan gaya hidup sihat, diet dan kegigihan ke gimnasium, pemilik nama sebenar Raja Muhammad Afiq Raja Razali berbangga dengan berat badan ideal 74kg sekarang.Katanya, selain enggan lagi menjadi bahan ejekan, keinginan untuk menyertai dunia seni turut mendorongnya berusaha keras menurunkan berat badan, apatah lagi dirinya percaya pakej menarik antara tiket utama untuk berada dalam bidang berkenaan."Saya mengambil masa dua tahun untuk menguruskan badan. Sejak itu juga saya tidak menyentuh nasi dan ia berterusan hingga sekarang. Malah, saya sampai jadi fobia untuk menyentuhnya. Selain itu, saya turut mengamalkan diet berasaskan protein."Memang saya sudah puas diejek. Lucunya, ada di antara mereka yang pernah mengejek fizikal saya sebelum ini pun sudah bertukar menjadi gempal," katanya yang turut dilantik sebagai duta Syukur Selalu di samping Fasha Sandha, Amar Asyraf, Fattah Amin, Hafidz Roshdi, Janna Nick dan Uqasha Senrose.Raja Afiq memberitahu, beliau mula menyertai dunia lakonan pada 2014, namun hanya semakin serius sejak beberapa bulan lalu.Demi meneruskan kerjaya sebagai anak seni, dia turut nekad meninggalkan profesion sebagai jurulatih kecergasan di sebuah gimnasium di Sungai Besi."Saya anggap platform menyertai DFKL inisiatif TV3 dan TV9 sebagai ruang terbaik untuk mengembangkan bakat seni. Bagaimanapun, masih terlalu awal untuk melihat hasil perjalanan seni saya. Apa yang pasti, saya melakukannya dengan sepenuh hati. Pada masa sama, walau sebanyak mana dugaan yang perlu ditempuh, semangat saya takkan sesekali luntur," katanya.Afiq berkata, dia bermula dengan menjayakan beberapa telefilem dan drama, memainkan watak sampingan."Alhamdulillah, kini saya sedang melunaskan penggambaran drama Sayangku Kapten Mukhriz dan ia buat julung kali menyaksikan saya menjadi teraju utama di samping Niena Baharun," katanya.Mengenai pelantikannya sebagai duta Syukur Selalu, Raja Afiq melihat mandat itu sebagai ruang untuk terus memperkenalkan namanya di arena seni.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/166192
KUALA LUMPUR: Puas menjadi mangsa ejekan sejak kecil akibat berbadan gempal, bakat baharu, Raja Afiq nekad menurunkan berat sebanyak 54 kilogram (kg).Sebelum ini, pelakon yang dicungkil bakatnya menerusi pertandingan Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) 2014 itu mempunyai berat 130kg.Menerusi amalan gaya hidup sihat, diet dan kegigihan ke gimnasium, pemilik nama sebenar Raja Muhammad Afiq Raja Razali berbangga dengan berat badan ideal 74kg sekarang.Katanya, selain enggan lagi menjadi bahan ejekan, keinginan untuk menyertai dunia seni turut mendorongnya berusaha keras menurunkan berat badan, apatah lagi dirinya percaya pakej menarik antara tiket utama untuk berada dalam bidang berkenaan."Saya mengambil masa dua tahun untuk menguruskan badan. Sejak itu juga saya tidak menyentuh nasi dan ia berterusan hingga sekarang. Malah, saya sampai jadi fobia untuk menyentuhnya. Selain itu, saya turut mengamalkan diet berasaskan protein."Memang saya sudah puas diejek. Lucunya, ada di antara mereka yang pernah mengejek fizikal saya sebelum ini pun sudah bertukar menjadi gempal," katanya yang turut dilantik sebagai duta Syukur Selalu di samping Fasha Sandha, Amar Asyraf, Fattah Amin, Hafidz Roshdi, Janna Nick dan Uqasha Senrose.Raja Afiq memberitahu, beliau mula menyertai dunia lakonan pada 2014, namun hanya semakin serius sejak beberapa bulan lalu.Demi meneruskan kerjaya sebagai anak seni, dia turut nekad meninggalkan profesion sebagai jurulatih kecergasan di sebuah gimnasium di Sungai Besi."Saya anggap platform menyertai DFKL inisiatif TV3 dan TV9 sebagai ruang terbaik untuk mengembangkan bakat seni. Bagaimanapun, masih terlalu awal untuk melihat hasil perjalanan seni saya. Apa yang pasti, saya melakukannya dengan sepenuh hati. Pada masa sama, walau sebanyak mana dugaan yang perlu ditempuh, semangat saya takkan sesekali luntur," katanya.Afiq berkata, dia bermula dengan menjayakan beberapa telefilem dan drama, memainkan watak sampingan."Alhamdulillah, kini saya sedang melunaskan penggambaran drama Sayangku Kapten Mukhriz dan ia buat julung kali menyaksikan saya menjadi teraju utama di samping Niena Baharun," katanya.Mengenai pelantikannya sebagai duta Syukur Selalu, Raja Afiq melihat mandat itu sebagai ruang untuk terus memperkenalkan namanya di arena seni.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/166192
KUALA LUMPUR: Puas menjadi mangsa ejekan sejak kecil akibat berbadan gempal, bakat baharu, Raja Afiq nekad menurunkan berat sebanyak 54 kilogram (kg).Sebelum ini, pelakon yang dicungkil bakatnya menerusi pertandingan Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) 2014 itu mempunyai berat 130kg.Menerusi amalan gaya hidup sihat, diet dan kegigihan ke gimnasium, pemilik nama sebenar Raja Muhammad Afiq Raja Razali berbangga dengan berat badan ideal 74kg sekarang.Katanya, selain enggan lagi menjadi bahan ejekan, keinginan untuk menyertai dunia seni turut mendorongnya berusaha keras menurunkan berat badan, apatah lagi dirinya percaya pakej menarik antara tiket utama untuk berada dalam bidang berkenaan."Saya mengambil masa dua tahun untuk menguruskan badan. Sejak itu juga saya tidak menyentuh nasi dan ia berterusan hingga sekarang. Malah, saya sampai jadi fobia untuk menyentuhnya. Selain itu, saya turut mengamalkan diet berasaskan protein."Memang saya sudah puas diejek. Lucunya, ada di antara mereka yang pernah mengejek fizikal saya sebelum ini pun sudah bertukar menjadi gempal," katanya yang turut dilantik sebagai duta Syukur Selalu di samping Fasha Sandha, Amar Asyraf, Fattah Amin, Hafidz Roshdi, Janna Nick dan Uqasha Senrose.Raja Afiq memberitahu, beliau mula menyertai dunia lakonan pada 2014, namun hanya semakin serius sejak beberapa bulan lalu.Demi meneruskan kerjaya sebagai anak seni, dia turut nekad meninggalkan profesion sebagai jurulatih kecergasan di sebuah gimnasium di Sungai Besi."Saya anggap platform menyertai DFKL inisiatif TV3 dan TV9 sebagai ruang terbaik untuk mengembangkan bakat seni. Bagaimanapun, masih terlalu awal untuk melihat hasil perjalanan seni saya. Apa yang pasti, saya melakukannya dengan sepenuh hati. Pada masa sama, walau sebanyak mana dugaan yang perlu ditempuh, semangat saya takkan sesekali luntur," katanya.Afiq berkata, dia bermula dengan menjayakan beberapa telefilem dan drama, memainkan watak sampingan."Alhamdulillah, kini saya sedang melunaskan penggambaran drama Sayangku Kapten Mukhriz dan ia buat julung kali menyaksikan saya menjadi teraju utama di samping Niena Baharun," katanya.Mengenai pelantikannya sebagai duta Syukur Selalu, Raja Afiq melihat mandat itu sebagai ruang untuk terus memperkenalkan namanya di arena seni.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/166192

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Author
 Author| Post time 19-7-2016 08:22 PM | Show all posts
post triple double, sorrrry org baruuuu
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana gambau???
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Who are yus?
Gambar mana nyah?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tkde gambar ke..tk kenal...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka heols seira kazen macik yg keje pilot tentera udara...single lagik
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi drama ni macik ase macam sampah kt sungai Gombak sajok...boleh tak macik nk sedekah tamparan wanita veteren kat pelakon pmpuan itewwww
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 08:40 PM | Show all posts
apa motif nama heols ada mention 'dfkl' kat belakang?.. feeling2 darjah kebesaran diraja ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 09:02 PM From the mobile phone | Show all posts
she replied at 19-7-2016 08:32 PM
Muka heols seira kazen macik yg keje pilot tentera udara...single lagik

pm tepi fb kazen makcik
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 09:05 PM From the mobile phone | Show all posts
menyampah tgk cite dia ni..sekali je trs x blh tgk dah..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:05 PM | Show all posts
laaa,xkenal ke noks..... sat iols tepekkan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:06 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:07 PM | Show all posts
ni heroin die yg gediks, tp iols suke gediks die, iols pham klo dah gilekan sgt org, cmtu lahh

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:07 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:08 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:09 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
menyampah tgk cite ni,tp still nk tgk..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2016 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mulut heshe heghot ka?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:12 PM | Show all posts
furbythecat replied at 19-7-2016 09:10 PM
menyampah tgk cite ni,tp still nk tgk..hehehe

same lah kitee. menyampah tp tgok. kadang sweet jgk tgok uztaz

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 09:13 PM | Show all posts

x baik tau, tu cara nk nmpk sexy
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list