Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
20806
View
292
Reply

Cukup Sempurna, Sharnaaz Ahmad Puas Dapat Raya Bertiga

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-5-2020 10:33 AM | Show all posts |Read mode
Selepas mengumumkan sepakat membesarkan Jebat Jayden bersama Noor Nabila, Sharnaaz Ahmad kelihatan begitu 'puas' dapat meraikan Aidifitri bersama anak dan isterinya.




Kredit foto: IG




BACA JUGA: Tak Berjaya Sebagai Suami Isteri, Sharnaaz Dan Nabila Sepakat Besarkan Anak Bersama


Demi kasih kepada anak, Sharnaaz ketepikan kemelut antara dia dan Nabila untuk bersama meraikan Aidilfitri dengan Jebat.

"Cukup sempurna dah bagi aku. Ba loves you boy, mummy and baba issue put aside, we both love u so much," luahnya di Instagram.




  



Ramai pengikut terutama rakan artis memuji sikap pasangan itu menolak jauh ego masing-masing dan memilih untuk mengutamakan anak mereka.


Malah, ada yang mendoakan semoga ada sinar baru buat Sharnaaz dan Nabila.





Kredit foto: IG





Bagaimanapun, apabila usahawan kontroversi Datuk Seri Aliff Syukri meninggalkan komen serupa, lain pula jadinya?





Kredit foto: IG




Bertabahlah Datuk. Apapun, suka betul lihat gambar ini! - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 25-5-2020 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah... Hilang jugak la meroyan si syahnaziah ni sikit....
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
baik2la..mana ada rumah tangga yg tak gaduh. semua yg nampak bahagia dan kaya raya setelah beberapa tahun tu pon klu duduk dekat mcm2 ceritanya..kuat dan tak
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Tengok lepasni kalau ex wife dia ni bjodohan dengan org lain adakah dia akan acah bersikap profesional sebegini...
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
as usual la nanas
ms bulan pose tu, walau hari2 ko dtg tgk anak pun, takdenye bella ajak buka pose sesama
smlm 1st raya pun takdenye dia ajak ko gi beraya kat TTDI dgn family lain
balik2 rosix gakkkkk menempel dgn dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 11:32 AM | Show all posts
derang ni dah sah cerai ke chuols.. sbb rasanya haritu mcm kes derang tgh berjalan lg kan??

meols ketinggalan ketapila kalau begitu sbb tak hapdet yg derang dah sah bercerai
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 25-5-2020 11:07 AM
as usual la nanas
ms bulan pose tu, walau hari2 ko dtg tgk anak pun, takdenye bella ajak buka pose  ...

nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fmly lofa. mcm langsung tak ada family or kwn kwn lain.
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
lolipopbiru replied at 25-5-2020 11:35 AM
nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fm ...

Berbuka pun dok menempel... tempel tempel
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:21 PM | Show all posts
comel anak dia.....jebat jayden..kalo ada baby girl jenab jayden..
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Comey baby depa
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:36 PM | Show all posts
lolipopbiru replied at 25-5-2020 11:35 AM
nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fm ...

naa.... hajjah bagi jawapan. siapa itu Rosix

Screenshot_2020-05-25-08-57-21-15.png

Badut mereka....one and only



Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:45 PM | Show all posts
MatDeghem replied at 25-5-2020 04:36 AM
naa.... hajjah bagi jawapan. siapa itu Rosix

ko kawen kn je lofa ngn rosick tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Pendapat aku pasal sharnaaz/nabila sama macam bella/aliff..takda lelaki yang boleh menghormati nabila macam nanas. Tengok pun tau zis
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by KIM.K at 25-5-2020 12:52 PM
MatDeghem replied at 25-5-2020 12:36 PM
naa.... hajjah bagi jawapan. siapa itu Rosix




Diishytiharkan penempel joker dalam yistana
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah berbaik macam ni pun elok dah. Sama2 jaga anak. Muka nabila dah mcm adik yg sabah tu. Senang hati kot.
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:55 PM | Show all posts
lolipopbiru replied at 25-5-2020 11:35 AM
nak tanya, rosix tu memang xda family ke? sbb hari hari dengan fmly lofa. pagi hari raya pn dgn fm ...

dulu rosix ni kan kamceng ngan che ta...bukan baik sangat ngan ecah ke dulu??
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakai baju pun dah sedondon dah tuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
mrsLY replied at 25-5-2020 12:55 PM
dulu rosix ni kan kamceng ngan che ta...bukan baik sangat ngan ecah ke dulu??

Ye chuolss...pepondanz ni menempel Che Ta n family. Iols dedulu kalau tengok pics seriau tengok heols ni peluk2 dukung Ecah...like really2 seriau ok...tu yg iols pelik Che Ta mcm aman2 jer bagi kat ecah mendempek kat heols.
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 01:07 PM | Show all posts
mrsLY replied at 25-5-2020 12:55 PM
dulu rosix ni kan kamceng ngan che ta...bukan baik sangat ngan ecah ke dulu??

kat rumah che ta buka puasa takde Alaskan King Crab




Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 01:08 PM | Show all posts
Incanto replied at 25-5-2020 01:07 PM
kat rumah che ta buka puasa takde Alaskan King Crab

hahaha...rezeki mana boleh ditolak

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list