Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13420
View
204
Reply

Tak Niat Sorok, Raja Afiq Dan Soffwany Dah Bertunang

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-5-2020 12:55 PM | Show all posts |Read mode
Ingat tak dengan Soffwany Yusoff, anggota polis yang tular dan sekarang ini sudah bergelar penyanyi?


Wanita ini mendedahkan yang dia kini sudah mengikat tali pertunangan dengan Raja Afiq di Johor pada awal Mac lepas.


  



Katanya mereka merancang untuk bernikah pada Ogos nanti namun terpaksa ditangguhkan kerana tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) masih dikuatkuasa.

"Harapan kami semoga  majlis pernikahan diimpikan dapat berlangsung sebelum tahun depan.

"Namun, saya anggap apa yang berlaku ini ada hikmah di sebaliknya kerana kami belum buat sebarang persiapan lagi seperti Afiq pun belum menghadiri kursus kahwin.

  



  


"Selain itu, saya juga perlu menjalani beberapa prosedur permohonan lain memandangkan kerjaya sebagai anggota polis," katanya kepada Harian Metro.


Soffwany kata dia bukan nak sorok majlis pertunangan selpas berkenalan selama tiga bulan dengan Raja Afiq.

"Ketika di awal perkenalan kami, saya jarang melayan Afiq yang kerap menghantar mesej peribadi di Instagram. Namun, melihat pada kesungguhan itu saya akhirnya tertarik untuk berkawan.  

Foto: IG


"Waktu berkawan, kami berborak banyak perkara terutama membabitkan perjalanan tugas polis kerana Afiq sangat berminat nak tahu.

"Daripada situ, kami bertukar nombor telefon dan membuat keputusan untuk bertunang pada Mac lalu. Cuma, tarikhnya kami biarlah rahsiakan dan majlis pertunangan pun berlangsung di kediaman keluarga saya di Johor Bahru," tambahnya. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 30-5-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Napa raja affiq nampak mcm tua?
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Sat aku masuk balik baca komen hencapan.

Aku takut tengok perempuan Asia pakai lens warna2..mcm vampire pun ada aku rasa
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahh..tak disangka2. I tumpang gembira buat fairuz
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
raja afiq ni wlupun x hensem sgt, tp ak suka tgk muka dia. ada aura bad boy gitu. maybe sbb tinggi , x gemuk , cerah kot. so jgn la naik kn berat bdn sgt, biar sedang2 gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Haritu kawan jap ngan asyraff mazlan ke
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.. minah tu mcm byk mekap. Lain sgt muka dia dlm gambar last berbanding gegambar dlm Ig
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Mekap tebal sgt kak polis oi.
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:31 PM | Show all posts
mekap ala ala mesir purba
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:36 PM | Show all posts
akak polis ni cita2 nk jadi anime ke
tebal sgt mekapnya
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
berani ko dik kawin ngan retis skang ni. Deme pendapatan x brapa ada sejak pkp ni. Nanti hang tanggung bewak camana. Pikir dik pikir.  nak kabo juga huntongla raja afiq dpt org koje gomen. Senang buat loan
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah Kawen nanti susahla raja afiq nk dpt watak hero dah.
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:44 PM | Show all posts
ooo br aku tau pelakon ni namanya raja afiq...
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
no_el replied at 30-5-2020 01:38 PM
berani ko dik kawin ngan retis skang ni. Deme pendapatan x brapa ada sejak pkp ni. Nanti hang tanggu ...

betul tu. sian hakak polis tu. hutang keliling pinggang nanti dek suami retis nk bt loan beli kete mewah.
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak oii scarynye makeup....
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
oohhh dh tu kita semua nk kena mggelabah teksssss ke tak ni ?
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
sambaldurian replied at 30-5-2020 01:08 PM
raja afiq ni wlupun x hensem sgt, tp ak suka tgk muka dia. ada aura bad boy gitu. maybe sbb tinggi , ...

mcm muke ac da iols tgk hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mekap tebal.. tapi taknak kata banyak, sebab dia frontliner
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak kenai 2-2 ni tp nk komen mekap minah ni tebainyaaa la hai.
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2020 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 30-5-2020 01:04 PM
Sat aku masuk balik baca komen hencapan.

Aku takut tengok perempuan Asia pakai lens warna2..mcm  ...

15 tahun dolu xde contact lens mengarut neh
Iols pakai brand ape tah tp kat kedai optometri lah..
Pakai kaler coklat
Fefeling lah mix mat saleh  hahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list