Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
539
View
11
Reply

Cendol di hari yg panas!

[Copy link]

Author: ShinTV       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-6-2020 04:05 PM | Show all posts |Read mode


Makan cendol bila hari panas sangat menyejukan hati. Cuma klau tambah rojak baru complete makan tea time ni.

apa pendapat anda?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-6-2020 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Cendol kurang minat..rojak ok tapi yang tak de mee

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-6-2020 04:27 PM | Show all posts
Lengkong replied at 21-6-2020 04:19 PM
Cendol kurang minat..rojak ok tapi yang tak de mee

rojak buah atau rojak sotong biasa?

mungkin lepas ni i nk buat video rojak buah pulak
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2020 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Shin dua2 boleh..rojak buah dan rojak sotong

Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2020 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Shin satu lagi rojak mamak..lain kan dari rojak buah dan rojak sotong.

Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2020 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak minum cendol tapi family iols penggemar cendol. Terutama cendol pulut. Kat Malaysia ni memang ramai peminat cendol. Kalau tengok gerai cendol tepi jalan sentiasa penuh.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-6-2020 09:28 PM | Show all posts
Lengkong replied at 21-6-2020 06:23 PM
Shin satu lagi rojak mamak..lain kan dari rojak buah dan rojak sotong.

ah ha. rojak mamak. ade lagi satu kt tempat saje hehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-6-2020 09:36 PM | Show all posts
sehirkedi replied at 21-6-2020 07:07 PM
Tak minum cendol tapi family iols penggemar cendol. Terutama cendol pulut. Kat Malaysia ni memang ra ...

u org ABC ais kacang ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
ShinTV replied at 21-6-2020 04:27 PM
rojak buah atau rojak sotong biasa?

mungkin lepas ni i nk buat video rojak buah pulak

Rojak sotong sama ke dgn sotong kangkung?
Akak suka sangat sotong kangkung, including kuah rojak petis dia pun sedap. Tabur kacang tumbuk with extra roasted sesame on top. Fuh!
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2020 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Lengkong replied at 21-6-2020 06:23 PM
Shin satu lagi rojak mamak..lain kan dari rojak buah dan rojak sotong.

Kat Johor ada rojak manis. Akak x gemar. Baik lagi rojak kuih goreng mamak tu. Tp dah lebih 10 tahun x gi kedai mamak..
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2020 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku suka air dia je. Kalo minum cendol, klu boleh xmo cendol dia. Klu ada pun, nk sikit je. Adik aku pun sama. Dia lg xmo cendol lgsg. Penah aku gaduh bila dia mintak aku nye sikit, tp dia minum air cendol byk pastu cendol tinggalkan kt aku
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2020 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
sehirkedi replied at 21-6-2020 07:07 PM
Tak minum cendol tapi family iols penggemar cendol. Terutama cendol pulut. Kat Malaysia ni memang ra ...

Cendol pulut sedap. Kat sini kitorng sefamily nak makan cendol pulut, gi kt tepi sungai, cendol pokok ceri. Kalau lambat, memang dgn cendol2 dia pun habis.. Lambat tu as of pukul 3pm.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list