Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1769
View
27
Reply

Mahu Gadis Pujaan Lihat Mayat Tergantung Depan Rumah Kerana Kecewa

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-8-2020 12:11 AM | Show all posts |Read mode
Lelaki ditemui maut dipercayai akibat bunuh diri selepas mengalami masalah dalam percintaan.


Kompas melaporkan, dalam kejadian di Kalimantan pada Sabtu itu, mayat mangsa, Wangun, 20, ditemui tergantung di pokok di halaman belakang rumah salah seorang penduduk Desa Lampeong di Kecamatan Pematang Karau.




Gambar Hiasan




Polis tidak menolak kemungkinan mangsa membunuh diri selepas menemui pesanan ringkas di telefon pintar miliknya dipercayai ditujukan kepada gadis pujaannya.

"Esok, kamu lihat aku bunuh diri di hadapan rumah kamu. Biar kamu lihat mayatku," kata Ketua Polis Daerah Pematang Karau, Inspektor Rochman Hakim, lapor Antara.


Malah, hasil bedah siasat juga tidak menemui kesan luka atau lebam akibat pukulan objek tajam mahupun tumpul.

"Kami simpulkan kematian mangsa sebagai bunuh diri," ujarnya.


Berdasarkan keterangan beberapa saksi, Wangun sedang mendekati seorang gadis berusia 21 tahun dan meluahkan hasrat ingin tinggal bersama di rumah gadis itu.


Bagaimanapun, permintaannya ditolak gadis berkenaan yang ingin tinggal bersama ibu bapanya. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-8-2020 06:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus!
Xsempat membiak laki species pendek akal
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 06:42 AM From the mobile phone | Show all posts
kalau aku gadis tu bersyukur dah mampus org gila ni, tapi bangang tol dtg bunuh diri depan rumah aku
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 06:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian makbapak budk lelaki ni.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 08:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Tktau nak kata pa...kenapa kecewa smpai pndek akal begitu..
Tp ndak apa2 lah..sekurang2 nya dia tak jerut leher..pukul atau bunuh si perempuan itu
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:29 AM | Show all posts
Sungguh murah harga sebuah nyawa itu, mungkin ada masalah mental
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Siannya ko dikk...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:54 AM | Show all posts
sia2 mak bapa ko usahakan tanggung besarkan ko tp ko bunuh diri semata2 sbb perempuan tu tolak cinta mu..masa buat kepututsan tu tak fikir ke nak berbakti kat mak bapa ko dl..ni ko tinggalkan malu selamanya utk mak bapa ko tanggung pl di dunia..
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Leluhur
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
trauma aku baca kes2 laki obses macam ni...ko dah kenape? belajar la redha kalo kena reject...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:17 PM | Show all posts
hmm bodoh betul
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila memang
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:54 PM | Show all posts
Nasib juga tak dibunuhnya cewek itu.  Seremmm...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:56 PM | Show all posts
Tindakan yang merugikan diri sendiri akibat terlalu mengikut perasaan
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya. Dia bajet perempuan tu kisah ke? Hahaha. Lagi dia bersyukur sebab tak pilih kau ada la. Ingat macam filem agaknya, nak merintih bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
nsib baik xragut nyawa ank org. cinta x dsambut pun dah kecewa sbegitu rupa tu blum lg ditimpa msalah lain.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:36 PM | Show all posts
emangnya cewek lo beneren kisah sama lo?dasar enggak punyai akel!
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Hrp2nye x bergentayangan roh dia yg konon x aman tu....mcm la bunga ade sekuntum je kat dunia ni....
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:01 PM | Show all posts
Kesian sebab jadi bodoh sebab cinta ditolak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 04:17 PM | Show all posts
pathetic simp
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list