Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
450
View
7
Reply

[Tempatan] Mesej tular dakwa kesihatan Pak Lah kritikal palsu - Pegawai khas

[Copy link]

Author: FOTHER-MUCKER       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-8-2020 01:16 AM | Show all posts |Read mode



Mesej tular dalam media sosial mendakwa kononnya kesihatan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi sedang kritikal adalah tidak benar.



Mesej tular dakwa kesihatan Pak Lah kritikal palsu - Pegawai khas

Oleh Fahmy A Rosli
fahmy.azril@bh.com.my






KUALA LUMPUR: Mesej tular dalam media sosial mendakwa kononnya kesihatan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi, sedang kritikal adalah tidak benar.

Perkara itu disahkan oleh Pegawai Khas kepada Abdullah, Datuk Jefridin Atan, dalam satu kenyataan, malam ini.

"Pejabat Tun Abdullah Ahmad Badawi menafikan berita tular berhubung keadaan kesihatan Tun. Beliau berada dalam keadaan sihat walafiat bersama keluarga.

"Pihak pejabat juga amat kesal dengan penularan berita palsu ini dan berharap masyarakat dapat memastikan kesahihan daripada pihak berautoriti," katanya.

Abdullah atau lebih mesra disapa dengan panggilan 'Pak Lah' adalah Perdana Menteri kelima dari 31 Oktober 2003 hingga 3 April 2009

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2020/08/717350/mesej-tular-dakwa-kesihatan-pak-lah-kritikal-palsu-pegawai-khas

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-8-2020 01:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah lama jgk Paklah uzur.. dok atah wheelchair je
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 06:01 AM | Show all posts
Sayang dia ...

Semoga sentiasa baik baik saja ...


Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 08:39 AM | Show all posts
biasa la

sakit2 org tua
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
semalam kat IG anak lelaki dia ada ja dia post gambar pak lah tengah layan F1
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 11:43 AM | Show all posts
kalau atok tu mcm pak lah  kaki tido...xde Malaysia ni kucar kacir...
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 12:39 PM | Show all posts
kau betul sakit, gws pak lah..mudah2 an sentiasa sihat dan gembira selalu
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2020 02:53 PM | Show all posts
berapa agaknya umur pok lah ni skrg ekk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list