Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7824
View
161
Reply

[Politik] Agong : Anwar tidak bawa senarai nama ahli parlimen yg menyokongnya di Istana.

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-10-2020 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by safriehalim at 13-10-2020 03:21 PM

Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah mengesahkan bahawa Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim dalam majlis menghadap pagi tadi telah mengemukakan jumlah ahli-ahli Dewan Rakyat yang didakwa memberi sokongan kepada dirinya.

Walaubagaimanapun, kata Datuk Pengelola Bijaya Diraja Istana Negara, Ahmad Fadil Shamsuddin, presiden PKR itu tidak mengemukakan senarai nama mereka.

“Dalam sesi yang berlangsung selama lebih kurang 25 minit ini, Dato’ Seri Anwar bin Ibrahim telah mengemukakan jumlah Ahli-ahli Dewan Rakyat yang didakwa memberi sokongan kepada beliau.

“Walaubagaimanapun, beliau tidak mengemukakan senarai nama Ahli-ahli Dewan Rakyat untuk mengukuhkan dakwaan tersebut.
IMG_20201013_151717_034.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-10-2020 03:06 PM | Show all posts
Apa nuat ingat semudah dia kencing orang Port Dickson yang
undi dia ka

Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:06 PM | Show all posts
hahaha.. antar bagi nombor je ke? ko ni macau scam jgk ke nuat?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Org camni budak twitter rba etc nak sokong jd pm
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:08 PM | Show all posts
kan dah agak
sembang mcm bumi nak runtuh
walhal kosong ja
tu ramai terpegun awalnya
melainkan yg dh fhm perangai dia
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa benda la nuar ni. Setakat cakap molot bagi surat taip sendiri sapa nak percaya. Kau bagilah deklari sesumpah cop mohor bagai bukti kukuh ada sokongan. Kalau takde mohon diam...lagi bagus kalau pergi meninggal je boleh diam selamanya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:08 PM | Show all posts
belum print..ink printer abis..lum order
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kui kui kui
Sembang dah bagi senarai kat agong. Tunggu agong teliti senarai itu.

Sian cai tak tahu nak murung ka sedih
Kan ?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:09 PM | Show all posts
bangang nya lahaiiii..
woii ingat Agong tu keje dia dok tunggu ko kt istana je ke...


takat cakap guna air liur, mat melan pun leh ckp dia ada nombor
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Anwar mmg suka buat kekecohan lah. Saje nk kasi economy msia makin tak tentu ke
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tgk gak la td... Ala tu je....sape la penasihat abam non ni.. Tp bgs gak.. Bg bola tanggung kat Agong.. Kalo Agong hold atas alasan covid19 semakin tenat.. X kan dia nak paksa2 Agong mcm dia paksa2 atok..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
"i have the numbers
but i dont have the names"

Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:10 PM | Show all posts
hmmmmm seriouslyyyyyy?

anwarrr oiiii .... kenapa la ko sia2kan peluang iniiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Dy gi masuk istana nyembang pakai ayaq liur ja
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:11 PM | Show all posts
takde list nama MP yang bagi sokongan abistu dapat sokongan MP dari alam ghaib ke alam barzakh?
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:12 PM | Show all posts
1st time org angkat diri sendiri tuk jadi PM. tak malu
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Maklum balas dari istana. Mahap tak dapat nak zoom
c5606ba9-bb83-4d10-9875-0cb3fbab2c87.jpg
34e01cb6-49c7-4b5f-bfbf-af35b5d089a4.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut kena starlight sekali bangnon ni. Nak tubuh kerajaan baru tapi bagi half-assed effort.
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:17 PM | Show all posts
adehhhh....
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2020 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Nuaq ingat agong ni serupa dengan agong sebelum ni kut..
PM tepi selamanya je la bangnon
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list