Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
14181
View
110
Reply

Gambar Lama Neelofa Jadi Bahan Jenaka Pelawak Mana?

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-10-2020 10:52 AM | Show all posts |Read mode




Penghijrahan Neelofa sememangnya mendapat banyak maklum balas positif warganet. Namun, tidak semuanya menyokong, ada pula yang seolah-olah tidak senang hati, lalu menjadikan ianya bahan jenaka seperti dilakukan pelawak, KC Nazari ini.



Dengan memaparkan gambar lama selebriti itu yang seksi dan melabelkannya sebagai "Bagaimana ia bermula" serta meletakkan gambar Lofa berniqab sekarang dengan label "Bagaimana perkembangannya" telah membuatkan ramai warganet marah.


Adakah ini melucuka pada pandangan pelawak itu?





Foto : TWitter




Rata-rata warganet bersetuju supaya Neelofa menyaman pelawak itu. Malahan, selepas cerita ini meletup sekalipun, ciapan asal tidak dipadam menandakan yang KC Nazari juga sebenarnya berniat mempermainkan agama!



Justeru, ada juga seruan supaya lebih ramai warganet membuat laporan terhadap akaun tersebut.





Foto : Twitter




Tidak hanya itu, warganet turut cekap membuat penyiasatan lalu menemui bukti bahawa KC Nazari sememangnya suka membuat lawak menyentuh sensitiviti.





Foto : FB




Foto : Ig




Setakat artikel ini ditulis, Lofa tidak memberikan sebarang respon kepada perkara ini, tetapi selebriti ini ada mengulang ciap mengenai reda.




Foto : Twitter



Foto : IG



Penghijrahan tidak mudah, pastinya ada cabaran. Namun, ia tidak bermakna kita patut membiarkan golongan yang mempermain-mainkan agama ini berleluasa. Anda rasa bagaimana? - CARI



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-10-2020 11:01 AM | Show all posts
bangang abadi pelawak tu penah masuk tv ke
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa meols rasa, gambar second tu nmpak macam style ex piyu gaya lopa.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg buat lawak Mas tu sangattt la tak sensitif.. bodohnya..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:11 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:12 AM | Show all posts
KC Nazri ni antara contoh pelawak bebal tak reti jaga sensitiviti.
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak pernah dgr nama KC Nazari tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Mmg nampak dia mmg ada niat mcm tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:30 AM | Show all posts
sapa dia ni...first time dgr...sahaja nak guna neelofa utk naik kan nama la tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:30 AM | Show all posts
lawak urban KC Nazari tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Pelawak mana ye x kenal
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:33 AM | Show all posts
i tak nampak apa yg salah dgn tweet dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Nasib la nokkss.. dah ko pernah ada gambar sexy nak mati. Maka org bodoh macam nazari ni akan pergunakan gambar2 kau utk dapat attention..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
dedulu aku pernh menulis.....sapa jer nk masuk bidang retis meretis ni dgn pangai ntah haper2...se elok eloknya fikir la bnyk kali.. kerna...one sweet day...bila korang 'terasa nak 'insof'.....ia cam(seolah olah) satu 'lawak sahaja' bg segelintir orng.
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
X kenal sape pelawak itu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:57 AM | Show all posts
tak kenal pun pelawak ni..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
KC Nazari whooarrreeyuusss???
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
bodohnya KC Nazri ni esp on lawak MAS tu
eh nazri bangsat, ko ni mmg sial kan.takde simpati lgsg kat family mangsa tragedi
muka dah la buruk kepam
tolong belajar respek perasaan org lain yg smpi skang no closure for the tragedy
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
abangadek replied at 22-10-2020 03:33 AM
i tak nampak apa yg salah dgn tweet dia tu


Khen
Aku pun
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
KC ni yg mana eh.. x cam pulak aku..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list