Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
3395
View
61
Reply

Nia Ramadhani Ketakutan Apabila Bapa Mertua Minta Kopi, Tak Tahu Berapa Sukatan Gula

[Copy link]

Author: CARI-HBZ       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-12-2020 01:52 PM | Show all posts |Read mode





Nia Ramadhani antara selebriti yang kerap menarik perhatian netizen. Bukan kerana paras rupa mahukan kelangsingan badannya sahaja, tetapi dengan kelakuan-kelakuannya yang membuatkan netizen tampil 'membawang'.


Dalam tahun 2020 ini sahaja, Nia pernah mengemparkan netizen apabila dia dikatakan tidak pandai memecahkan dan memasak telur dan kali pertama dia berbuat demikian, mendapat pujian dari suaminya, Ardie, yang begitu bangga dengan pencapaian terbaru isterinya itu.


Diikuti pula pendedahan bahawa selama dia hidup, inilah baru pertama kali dia diberitahu sayur-sayuran perlu diletak dalam peti sejuk agar tidak cepat layu.


"Memang sayur-sayuran masuk peti ais ya? Saya tak tahu, bukan dibiarkan begitu sahaja?" soal Nia. "Ini untuk sayur, layu kalau dibiarkan begitu sahaja," jawab pembantu rumahnya.


Selain itu, Nia memaklumkan dia selalu bangun lewat pagi namun tidak pernah dimarahi oleh mertuanya kerana dia sememangnya mempunyai masalah untuk bangun pagi sejak dari dulu lagi walaupun sudah mendirikan rumah tangga.


Dan baru-baru ini Nia sekali lagi membuatkan netizen heboh kerana tidak tahu berapa sukatan gula yang bersesuaian untuk membuat air kopi, membuatkan dia takut apabila bapa mertuanya, Aburizal Bakrie meminta air minuman itu darinya.


Melalui channel YouTube Ayu Dewi, Nia menceritakan bapa mertuanya pernah meminta dia untuk membuat air kopi. Tetapi Nia tidak tahu berapa banyak gula yang harus dimasukkan agar air kopi itu tidak terasa pahit ketika diminum.


Disebabkan tak tahu dan takut tersalah bancuh, Nia pun membawa bekas gula itu terus ke hadapan mertuanya.


"Masa tu buat air teh tahu, tapi buat air kopi tak tahu berapa jumlah gulanya. Terus saya bawa bekas gula dan letak di hadapan mertua," kata Nia.


Bukan hanya itu, Nia juga diminta mengacau air kopi itu di depan mertuanya membuatkan dia berasa takut kerana bimbang caranya salah.






Sumber - Agensi/TheReporter
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 5-12-2020 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
nasib baik dia tak suap kopi gula kemulut bapa mertua pastu soh kumur sendiri air panas
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Taktau la kenapa family nia ramadhani ni duk buat lawak kat media
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
walaupon iols penah crush dkt dia ni dulu tp apoo perlu ke bukak benang psl benda ni..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Retis tempatan ke nih
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:23 PM | Show all posts
untung laaaa kwin org kayaaaa..tido sampai zohor keesokkannya pun xpe
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Sila masuk bod kayangan
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni x malu ke potray diri sebagai dumbo? At least paris hilton tu pandai la jugak meniaga, idok le memanjang tunjuk bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiap kali keluar citer dia..pasal kebodohan dia...x malu ke?bangga ek?
Mula2 bole gak baca...ni dh mula rasa nak mencarut pn ada.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni bodoh sangat ke? Bodoh is cute?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Lembam ke dia ni..
Semua benda jakun.
Macam baru keluar gua.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Who cares bodo.. asal lawa kan, laki suka je..
Yang dulu2 dia cerita pasal dulu2 hidup susah lawak gile..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Pki jela 3in1 ape susah.. Nk kata lembam, part nk cantik2 advance plak masing2.ckp jela mls nk amik tau
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Trophy wife mmg jadi pilihan orang ada2, bimbo pun takper yg penting cantik jelita.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Xkn la mcm ni punye lampi. Bancuh je la 3in1
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Compare dia ni ngan amyra rusli...bertiang-tiang ditinggalkan si amyra
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Faker
RPA pun pandai goreng telor walaupun kaya raya
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn kaleng2 bodo dia ni ek
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
laki ko mintak ngesek ko ketakutan tak? ye lah kan kot ko tak tau berapa lama nak foreplay berapa lama nak henjut berapa kali nak keluar masuk berapa dalam nak kena tembus segala?
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2020 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Takkan tak pernah minum kopi yg tak dibancuh gula yg biasa hotel2 buat?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list