Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4807
View
57
Reply

"Tak Payah Kesian Pada Anak Saya ," -Amar Baharin Ditegur Biarkan Anak Lelaki Berambut Panjang

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-1-2021 01:13 PM | Show all posts |Read mode
Amar Baharin menerima teguran daripada netizen gara-gara membiarkan anak lelakinya berambut panjang.


"otonglah rambut anak lelaki tu... lebih kemas dan lebih sesuai untuk anak itu. Kasihan dekat anak lelaki tu rambut macam perempuan. Kasihanlah kat anak tu," tulis netizen tersebut.


Amar kata dia ada sebab tersendiri membiarkan rambut Aqeef Anaqi panjang.




Kredit foto: IG





"Awak tak perlu kasihan dekat anak saya... bila dia tanya, saya cerita sirah Nabi. Pernah rambut panjang, pernah botak.


"Jangan lupa cerita juga sunnah-sunnah Nabi pada anak-anak. InsyaAllah dia membesar jadi anak soleh dan solehah ahli sunnah.


"Saya doakan awak! Jangan kasihankan Nabi pula ya, Nabi itu kita jadikan ikutan dan panduan... InsyaAllah semoga bermanfaat, " katanya.


  



Kredit foto: Via mStar Online



Sementara itu ramai lagi pengikutnya bersetuju dengan pandangan Amar kerana sebagai bapa mestilah dia tahu apa yang terbaik buat anaknya.


"Aku rasa cara hang (awak) tegur tu tak kena. Anak dia, biarlah kat dia. Bukan sebab Amar ni artis ke apa! Amar pun bukan kenal aku tapi cara tegur nak perbetulkan anak orang tu tak kena.


  





"Esok anak dia besar, dia tahulah nak kerat rambut anak dia... takkanlah seorang bapa tak nak potong rambut anak bila masuk sekolah.


"Awak pergi buat kerja awak dulu, jangan kalut hal orang lainlah! Anak dia rambut panjang tapi kemas, masing-masing ada cara nak didik anak sendiri, "komen peminat.


Amar dan Amyra Rosli berkahwin pada 2016 dan dikurniakan dua orang anak. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 17-1-2021 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau membesar ikut akhlak nabi takpe la.. Alhamdulilllah.
Takut membesar ikut akhlak sajad je.
Nabi berambut panjang tak menyerupai wanita.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Woooiii netz... jaga anak sendirilah.. menyibuk je.. zaman dulu lagi budak2 baya ni zaman trend rambut ekor
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian amyra. Kawin dgn amar sendu ni terus dilanda kesenduan. Padahal gojes kot tarap2 nia ramadhani
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
matchstick replied at 17-1-2021 01:20 PM
Kalau membesar ikut akhlak nabi takpe la.. Alhamdulilllah.
Takut membesar ikut akhlak sajad je.
N ...

Ape lah cakap budak tu macam tu...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
https://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1232429&mobile=2


tred dh ada ni sepullll
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kuatnye gene ayah kuikuikui sepesen muka 3 beranak.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
anak no.2 tu laki ke perempuan???
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 17-1-2021 03:06 PM
anak no.2 tu laki ke perempuan???

Ppuan uols
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
sofyayra replied at 17-1-2021 03:16 PM
Ppuan uols

ooo aku nampak mcm laki..xde ikut muka amyra
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:31 PM | Show all posts
ingatkan pompan...
kalau anak rupa boboi, tak pe la..

Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Amar dr da kawen ke belum ke tetap sendu.  
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:42 PM | Show all posts
Amyra Rosli tu bodoh.


muka ada daya penarik tp setakat dapat cerkup Amar ni sahaja? level nasi bungkus air ikat tepi saja ???


bodoh


mmg patut Amyra ni  xjadi best actress sebab dia mmg bodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 17-1-2021 03:41 PM
Amar dr da kawen ke belum ke tetap sendu.

bini dia lagi banyak job dari dia..duta softlan pun bini dgn anak dia dpt.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
MontanaHannah replied at 17-1-2021 03:42 PM
Amyra Rosli tu bodoh.



Iols pun fikir cmtu.  Masa dia kawen tu iols rasa amyra ni terlalu cntik utk amar. Amar patut dgn jering je
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Ammar ni jumpa handsome uolls..tp myra xtaulah sbb xprnh jmp lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 04:18 PM | Show all posts
missHaidiD replied at 17-1-2021 03:51 PM
Iols pun fikir cmtu.  Masa dia kawen tu iols rasa amyra ni terlalu cntik utk amar. Amar patut dgn  ...

mmg Amyra Rosli ni bodoh orgnya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
dejure replied at 17-1-2021 04:08 PM
Ammar ni jumpa handsome uolls..tp myra xtaulah sbb xprnh jmp lagi.

Cantik jugak jumpa depan2
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang kesiannya anak rambut panjang?
Apa masaalahnya?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2021 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
iols ingat adegan rogol ammar dgn tiz zaqyah, menjerit2 tiz mcm bukan lakonan dah mcm real, ammar nmpk mcm professional dlm acting rogol mcm da biase buat..ehh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list