Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3449
View
24
Reply

Fizo Omar Nak Kahwin Lain, Mawar Karim Dituduh Cemburu

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-3-2021 11:59 AM | Show all posts |Read mode
Bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar iaitu Mawar Karim meminta netizen tidak menjatuhkan hukum dengan menuduhnya cemburu selepas melarang mana-mana wanita yang bakal berkahwin dengan pelakon itu menggunakan perkataan mummy atau mama kepada anak tunggal mereka, Maryam.


Menyedari pelbagai komen kritikan yang diterima di media sosial, Mawar tampil menjelaskan maksud sebenar yang cuba disampaikan berhubung kenyataannya itu.




Foto: IG




"Cuba faham betul-betul apa yang saya kata ini sangat ringkas dan mudah difahami, juga jelas perkataan mummy atau mama.


"Dua panggilan ini khas buat Maryam untuk saya. Selain itu ibu, umi, bonda kawasan, sewaktu dengannya terpulang satu hari kalau Maryam ditakdirkan dapat mak baru.


"Saya masih waras dan boleh berfikir secara logik kakak-kakak sayang semua, jangan cepat menghukum kata saya cemburu," katanya menerusi Instastory.


Pada Isnin, Mawar menjawab beberapa pertanyaan daripada netizen yang ingin mengetahui perasaannya sekiranya bekas suami berkahwin buat kali kedua.




Foto: Via mStar




Dalam jawapannya itu, Mawar sempat memberi pesanan kepada mana-mana wanita yang bakal berkahwin dengan Fizo agar tidak membahasakan diri dengan panggilan istimewa antara anak dan ibu dengan Maryam.


Meskipun kenyataan itu mengundang rasa kurang senang segelintir netizen, Mawar berkata dia menerima komen tersebut dengan hati terbuka.


"Saya bukan jenis cepat melenting mahupun melatah kakak-kakak sekalian, saya tidak ambil hati mahupun terasa hati dengan komen-komen yang kelakar. Sekali imbas sahaja saya baca terlalu banyak respon saya terima.


"Masing-masing sudah mempunyai kehidupan sendiri tidak perlu iri hati siapa lebih siapa kurang, yang pasti fokus utama saya untuk Maryam. Tiada masa nak jealous kehidupan sesiapa.


"Chill saja kakak-kakak sayang, banyak benda lagi saya nak fikir untuk masa depan, jangan risau ya," ujarnya.




Foto: Via mStar




Mawar mendirikan rumah tangga dengan Fizo pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.


Ikatan perkahwinan selama enam tahun pasangan itu terlerai apabila Fizo melafazkan talak satu terhadap Mawar pada 10 Julai 2019 di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi. -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-3-2021 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak yah jeles kat jantan sengkek perasan kaya anak mak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan jeles kat pijo.. jeles kat anak kalau panggil mummu or mak.. btul panggil aunty ja lah ..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 3-3-2021 12:07 PM
Tak yah jeles kat jantan sengkek perasan kaya anak mak.

Gambo atas tuuu.. warna tudung tuu merohingyakan mawar.. koh koh
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 01:16 PM | Show all posts
mana pi fesyen tudung fareeda yg ada batu kt tgh dgn hrga beratus2 tu ?? hilang di telan batu belah batu bertangkup ka
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 01:19 PM | Show all posts
takdenye mawar tu jeles aih..
siap support lagi
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 01:21 PM | Show all posts
kenapa sampai 2 panggilan? mummy mama? haha kelakarlah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakar tgk dia pakai sunnies kecik tu...x sesuai..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 02:00 PM | Show all posts
iols sekali baca pun dah tau apa maksud sheols takleh panggil mummy tu. apooo
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 02:04 PM | Show all posts
huhuhu...  toksah perasan lah

mawar tu tak hingin nak u turn kat sskjp yg  opportunist



Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 02:38 PM | Show all posts
dia yang nak bercerai takkan la dia yang jeles? kamon laa sskjp...
jangan verangan laa duda ketiak mak perabih beras tu yummy sgt
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
mawar yg nekad tglkan pijo kan. watpe die nk jeles. tobat dh kot die nak kembali kt family sskjp

ape rumit sgt ayat die yg netizen tak paham. die cume nk panggilan tu hanye utk die je la. takde kaitan dgn apak nye pun.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Mawar yg buang pijo kerana kebewakan jantan tuh
Ape motip dia nak jeles pompuan dungu lain yg nak dgn bewak tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Comelnya anak diaaaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Redmyvi replied at 3-3-2021 01:16 PM
mana pi fesyen tudung fareeda yg ada batu kt tgh dgn hrga beratus2 tu ?? hilang di telan batu belah  ...

Euwwww mokcik2 sgt pesen tu.. I x pernah berkenan tgk tudung tu masa zmn2 viral dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 08:25 PM | Show all posts
dia tak bagi panggil mama atau mummy je.. ok mak tiri mariam nanti panggil mak uda sudah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Betullah mawar ckp tu.. mak betul dia tercegat lagi tuha.. Klu nk dipanggil mummy, mama yg sewaktu dgnnya pijo kawen baru nnti cepat2 suh bini baru tu beranak, xyah hadap anak org..
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Drpd mawar jeles kt fizo, baik dia kt jeles kt biawak. Ada gak pekdahnya.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Mawar tak rasa rugi ka lepas fizo yg hensem tu kawin lain
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 11:41 PM | Show all posts
apaa motippp dia nak jeles dekat sskjp bewok takde job tuuuu???

sape tag sskjp bewok tu dapat 10k... tc appliess....

giturhhhhhh....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list