Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
3271
View
25
Reply

Aliff Syukri Tak Nak Terlibat, Minta Sajat Menyerah

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-3-2021 05:42 PM | Show all posts |Read mode
Masih berkisah isu Sajat, nampaknya 'kawan baiknya' juga meminta usahawan kosmetik itu menyerah diri.




Kredit foto: IG/BH




Datuk Seri Aliff Syukri ketika dihubungi Utusan menasihati Sajat supaya menghormati undang-undang dan agama.

Kita sebagai seorang manusia, perlu menghormati undang-undang. Tak salah jika kita mengaku salah. Itu tidak bererti kita kalah. Kita rakyat Malaysia, ada undang-undang yang perlu kita patuhi.

Sebagai sahabat, saya tak mahu Nur Sajat keluar daripada Islam atau murtad. Jangan tertekan dengan segelintir warganet. Menyerahlah. Ikut garis panduan dan undang-undang, katanya kepada Utusan Malaysia.







Sebelum ini tular video Sajat mengumumkan seolah-olah mahu keluar dari agama Islam berikutan tertekan diburu penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais).


Berikutan itu, Aliff turut menjelaskan bahawa dia sudah lama tidak berhubung dengan Sajat dan enggan terlibat dengan urusannya. Dia bagaimanapun mendoakan yang terbaik buat sahabatnya itu - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-3-2021 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
X boleh ke dakwa si AS ni atas dakwaan bersubahat???
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
songhara1226 replied at 3-3-2021 06:08 PM
X boleh ke dakwa si AS ni atas dakwaan bersubahat???

Kn dia suruh serah diri tu, kira bersubahat jugak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols rasa dlm hal ni bukan sajat yg harus ditempeleng bg sedar, tp mak bapak heshe. Xkan hal mcm ni xde tindakan?
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora replied at 3-3-2021 07:34 PM
Iols rasa dlm hal ni bukan sajat yg harus ditempeleng bg sedar, tp mak bapak heshe. Xkan hal mcm ni  ...

Anak pembunuh pon mak ayah akan cuba selamatkan. Apa la sgt anak jadi pondan atau gay walaupun satu malaysia tgh benci
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok la kannmn
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 09:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg xphm nye bkn ke u i pnh bace sajat kate x tkut lah.
Bkn bunuh org lah.
Dah tu knp menghilang lak.

Lau x tkut muncul la serah diri.
Propa sunggoh
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Baliklah jat... tu ha abam alip ko dah pujuk tu. Keluar jelah dari gua nanti heols teman ko pg court
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tok alip ni pun mcm tak paham konteks isu sajat ni pegi sebut nur sajat

Dah sah2 kawan kau tu lelaki tok alip. atau dia ni masih yakin sajat khunsa? Kalau tengok cara tak berapa cerdiknya tu, sohih la dia ingat sajat innocent.
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 10:30 PM | Show all posts
iols tak suka as dan satu2nya bmf iols takkan sokong adalah produk2 as yang rega yahudi ittew... kecuali maknya punya termasuk la resort etc... tapi bab ni memang dia tak bersalah kenapa pulak nak kaitkan dia dengan sajat... bukannya dia selindung sajat bawah rumah dia pun...
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 3-3-2021 10:30 PM
iols tak suka as dan satu2nya bmf iols takkan sokong adalah produk2 as yang rega yahudi ittew... kec ...

Iols pengguna produk mak as..tp tak semua la..ada yg best dan berkesan tp ada jugak yg mcm takde impact je kat bdn iols
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Propa lah kau Jat. Si Aliff agar2 pun sama.
Dua2 aku benci. Haram aku nak support product dua ekor jantan ni. Choiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2021 10:48 PM | Show all posts
Tangkap sotong ni sekali
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 12:10 AM From the mobile phone | Show all posts
sibuk je semua dengan kehidupan sajat..jaga diri sendiri dah lah..lagi stu klu diri sndripn bnyk fosa lebih baik dia..jangan tekan terus kecam2 orang..uhu
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Pada pendapat aku, menjauhkan diri dari sajat tu punca alif laki bini berdamai. Ingat x ida pelik2 nk salam sajat tu. Mesti tense hidup dalam kepuraan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora replied at 3-3-2021 11:34 AM
Iols rasa dlm hal ni bukan sajat yg harus ditempeleng bg sedar, tp mak bapak heshe. Xkan hal mcm ni  ...

Terbayang mak dia tersengih2 cakap anak dia khunsa.
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 01:55 AM From the mobile phone | Show all posts
234126: Tok alip ni pun mcm tak paham konteks isu sajat ni pegi sebut nur sajat Dah sah2 kawan kau tu lelaki tok alip. atau dia ni masih yakin sajat khuns ...


Hormat kawan kot. Panggil gelaran yg dia suka
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 02:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Manalah abg jad ni bersembunyi ye
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 05:59 AM | Show all posts
sajat yg dalam malaysia pun tak dapat tangkap...lagi ada hati mau tangkap jo low...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.........KESIAN...
money talks....
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2021 08:19 AM | Show all posts
iftar dengan bak kut teh mane boleh jat.. tak kira la iftar tu buat kat beranda masjid ke ape.. lol.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list