Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
46993
View
560
Reply

Nabila Huda Positif Covid-19, Hilang Deria Bau, Batuk Dan Selsema

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-5-2021 03:45 PM | Show all posts |Read mode
Selepas pelakon Nora Danish dan Tiz Zaqyah disahkan positif Covid-19 pada minggu lalu, kini giliran aktres Nabila Huda pula dijangkiti wabak tersebut.


Nabila atau lebih mesra dipanggil Abil menerusi laman Instastory miliknya pada Rabu memuat naik beberapa status memberi gambaran dirinya menjadi mangsa kedegilan orang lain.


Akui perlu reda dengan apa yang terjadi, pelakon berusia 37 tahun ini menganggap jangkitan tersebut disebabkan kecuaian orang yang tidak bertanggungjawab.


Kredit foto: IG




"Kalau tak ada sebab nak keluar, duduk rumah diam-diam. Disebabkan degil, orang yang tak bersalah jadi mangsa. Kesakitan yang datang berpunca dari kepentingan dan kecuaian orang lain ini dipanggil teraniaya.


"Kita kena reda dengan qada dan qadar. Ini bukan kena reda, ini adalah penyakit yang dicari atas kedegilan sendiri. Kesakitan yang ditanggung kerana kedegilan dan kepentinagn orang lain sudahlah kesakitan yang amat menyakitkan.


"Kerana nafsu dan keseronokan, orang yang tidak bersalah menjadi mangsa. Jangan memainkan mangsa dengan keadaan yang anda cipta," tulis Nabila.




Kredit foto:





Sebelum ini, bapa kepada pelakon itu iaitu penyanyi Amy Search mengesahkan Nabila atau nama sebenarnya Nabila Huda Suhaimi dijangkiti Covid-19.


Menerusi laporan Astro Gempak, Amy memberitahu pelakon drama siri Covid Oh Covid itu sudah mengalami beberapa simptom antaranya hilang deria bau, batuk dan selsema.


Menurut Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman, 63, keluarganya serta anak dan suami Nabila tidak dijangkiti wabak tersebut.


Pada Selasa, Nabila memuat naik status ucapan kelahiran anaknya Keisha Laila yang ke-11 tahun di Instagram dan turut meluahkan rasa sedih kerana tidak dapat menyambut raya bersama keluarganya.


Nabila mendirikan rumah tangga dengan Mohd Izwan Johar pada 25 Disember 2015 dan aktres itu mempunyai seorang cahaya mata perempuan bernama Keisha Laila menerusi perkahwinan pertama. -CARI


Sumber: mStar Online
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 12-5-2021 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Mim lana pun kannn..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia dh kenapa nk mrh? Bukan tiz dgn nowa tuh dpt sb shooting2
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 03:53 PM | Show all posts
kan? baru le nak bermadah jadah kan? bila kena baru padan muka kan? nak salahkan sapa?

Akui perlu reda dengan apa yang terjadi, pelakon berusia 37 tahun ini menganggap jangkitan tersebut disebabkan kecuaian orang yang tidak bertanggungjawab.


Ye ke? salahkan la kawan hang tu..circle artis juga le kan..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh Bukan Dia pun sama macam nora ke keluar hangout sana sini dengan member Dia Tu? Sekarang Dia salahkan orang pula macam selama ni Dia duduk rapat dalam rumah. Dei, Kalau dah sendiri dah lepak siap buat gathering Hari Tu kat mana Tu dorang beramai2 tidur sama2, jangan heran lah Kalau dapat virus tu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana dak @user.name dia kan suka recce ig artis cer tgk nabila punya ig bnyk huha melepak bergathering dgn kawan2 tak
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
dah ni ko nak salahkan sape pulak lahanat?
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:09 PM | Show all posts
klu dh sndr pun tak duduk diam
tak payah lah salah kan org
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:14 PM | Show all posts
mengata diri sendiri ibarat main mercun tapi pkp
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahha mst dia salahkan si Nora dgn tiz...kerana lepak dgn dorg habis dia pun terkena juga
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh ni yg tadi kat thread satu lagi kata ada yg merempan,

Bawak bertenang sis stress menyebabkan keadaan akan jd lebih teruk.

Taktau dia marahkan apa sebenarnya dia bagi nasihat kat orang ke atau salahkan diri sendiri?


Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian..smoga cpt sembuh. Jgn risau jika belum ajal pasti sembuh
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg salah tu si gedixxx tuuuuuu....
Hanjingggggg

Mcm aku dulu laa...security tmpt kerja tu dah tahu ko demam2 teruk asal ko dtg kerja..dah tu body check semua staff ...last2 aku jd mangsa...
Babikkk punya org tuaaaa....bodohh takde awarenesss

Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
org yg asal dpt tu pun x tau mana dia dapat.  ntah2 yg lewat g swab test tu dh dpt awal2. pastu feeling dpt kt org yg awal2 swab test. ak ni pun dok ngutuk org, jgn karma kt ak udah le. mmg la benda x jangka, tp ak wfo lg woi dgn ada family lg. xnk la jd penyabit. lambat lg ke nk kena herd immunity ni.seram jgk ni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
kucim replied at 12-5-2021 04:27 PM
Yg salah tu si gedixxx tuuuuuu....
Hanjingggggg


sapa lak si gedix tu
i am lost
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 12-5-2021 04:34 PM
sapa lak si gedix tu
i am lost

Norak danish
yg jual pencuci poen jenama Taraaaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila sesama dyrg gaduh sedgkan sama je masg2 duk pi kehulur hilir pahtu buat awereness kat marhaenn suh duduk rumah sokmo bullshitz mmg covid kene kat marhaen ke
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakar

Mcm dia duk rumah diam2 gituuu
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm tahik abil ni merempan..die pon x jaga sop..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 05:02 PM | Show all posts
Eh, kome yang berlakon rapat2, orang lain jua yang salah kan.
Byk rakyat camni.
Hujung2 kerajaan jg yang gagal
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list