Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Sila claim disini
1234Next
Return to list New
3534
View
61
Reply

[Tempatan] Kenapa BN dan UMNO tak mahu pd PKR

[Copy link]

Author: cmf_acura       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-5-2013 05:32 PM | Show all posts |Read mode
Saya ada 1 kemusyikilan...BN/umno rancak dok mengorat PAS  dan DAP. Tapi mengapa mereka tak mahu pada UMNO sedangkan pada pendapat aku..PKR lebih dekat dengan UMNO...
Mari bincangkan..
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 9-5-2013 05:36 PM | Show all posts
sebelum saya menjawap ini...saya nak tanya dulu..pemimpin BN mana yg dah mengurat PAS dan DAP?.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:38 PM | Show all posts
akak cadangkan umno mengurat isma....
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Pkr tu ala2 semangat 46... X mungkin Pkr boleh diterima umno melainkn pkr dissolve dan masuk umno. Sama mcm kes semangat 46... Tapi selagi Mahadewa dok ada, sebut nama Anwar pon dah bole kena maki mcm kes bebrapa thn lpas..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:43 PM | Show all posts
pkr adalah bahan buangan yang tak ada kualiti menjahanamkan lagilah.....cer crita sejarah penubuhan pkr....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-5-2013 05:44 PM | Show all posts
tahu lah..tapi kenapa...tak bolehkah diajak berbincang2 coz keduanya boleh dikatakan parti melayu
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:46 PM | Show all posts
sebab ada anwar la wey!!!

umno dah ludah anwar takkan nak jilat balik kot?

Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:46 PM | Show all posts
PKR adalah sisa-sisa UMNO, kalau dalam UMNO ada genetik haprak (harapan rakyat), PKR pun sebegitu
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:47 PM | Show all posts
bzzts posted on 9-5-2013 05:46 PM
sebab ada anwar la wey!!!

umno dah ludah anwar takkan nak jilat balik kot?

dgn DAP dan PAS boleh jer jilat balik



Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:49 PM | Show all posts
kecimpret posted on 9-5-2013 05:47 PM
dgn DAP dan PAS boleh jer jilat balik

PAS dah warning, akan ludah balik! hahaha...

Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
PKR...pejuangkan Anwar ka perjuangkan nasib rakyat?
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:51 PM | Show all posts
bzzts posted on 9-5-2013 05:49 PM
PAS dah warning, akan ludah balik! hahaha...

main ludah2 plak yerrrr




Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:52 PM | Show all posts
Anak_Nogori posted on 9-5-2013 05:36 PM
sebelum saya menjawap ini...saya nak tanya dulu..pemimpin BN mana yg dah mengurat PAS dan DAP?.

saya juga ingin bertanya siapa maharaja penipo merangkap maharaja pitnah yang x sedor2 nak mampos esok karang....
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:53 PM | Show all posts
Sebab PKR parti multi-racial....Melayu ada, Cina ada, India ada, Iban ada, Dayak ada, Kadazan ada, Bajau ada,pendek kata,  semua bangsa ada.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:53 PM | Show all posts
cmf_acura posted on 9-5-2013 05:44 PM
tahu lah..tapi kenapa...tak bolehkah diajak berbincang2 coz keduanya boleh dikatakan parti melayu

pkr bukan parti melayu ya....ada campuran yang boleh diragui kemungkinan berproksi(my2sen)
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:58 PM | Show all posts
air ludah N. Ajis kalu penuh barokah, sebab dari sorga, ada bau-bau sorga lagi, tak salah jilat balik...  
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Pkr, ada DAJAL, bahaya woooo, semua boleh pd dajal....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-5-2013 06:08 PM | Show all posts
kan PKR asalnya dari UMNO, so sepatutnya lebih senang bersatu..bukan masuk UMNO yer..tapi masuk BN...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 06:20 PM | Show all posts
kalau pkr masuk bn

siapa nak jadi perdana menteri

nuwar ke najib?

tak pun azmin ali
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2013 06:26 PM | Show all posts
worldonfire posted on 9-5-2013 05:38 PM
akak cadangkan umno mengurat isma....

biarkan isma. Dorang tak hingin pun dgn bn
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list